Pogoji poslovanja
Pogoji poslovanja
Posodobljeno 04. januar 2024
Splošni pogoji spletne trgovine Salomé so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino Salomé (v nadaljevanju spletna trgovina ali Salomé) upravlja SALOME, Christa Žentiily s.p., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik). Ob registraciji v sistem Salomé, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Salomé, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoji za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine Salomé ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene so predstavljene kot spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru takojšnjega 100% plačila.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu pošiljke ali v trgovini (velja Spletna cena),
- z nakazilom na račun upravitelja SALOME, Christa Žentiily s.p. po ponudbi/predračunu (velja Spletna cena),
- s plačilno oziroma kreditno kartico (Maestro, Eurocard/Mastercard, Visa) ob izbiri načina plačila (velja Spletna cena) Plačilo opravite s kreditno kartico preko spletnega plačilnega vmesnika (preusmeritev na varno plačilo). Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila* ali spremembe s strani uporabnika obvestite na info@salome.si,
- s plačilno oziroma kreditno kartico (Maestro, Eurocard/Mastercard, Visa) ob prevzemu pošiljke (velja Spletna cena),
*Pri plačilu s kartico preko spletnega vmesnika se v primeru preklica naročila s strani uporabnika in vračila plačila obračuna dvojni strošek transakcije (debit in credit) v višini 4% (razen če se znesek plačila porabi za nakup drugega izdelka ali storitve)
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).
Cene
Spletna cena velja za vse uporabnike spletne trgovine Salomé. Uporabnik postanete z registracijo v spletni trgovini Salomé.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo sprejeto). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Postopek nakupa
Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...).
V nadaljevanju se postopek naročila deli na tri dele, ki so sledeči:
Naročilo "Sprejeto"
Po uspešni oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in čaka na obdelavo. Kupcu so izčrpni podatki o stanju in vsebini naročila vselej dostopni na spletni strani ponudnika www.salome.si.
Naročilo "V obdelavi"
Ponudnik v največ 48 urah od prevzema naročila pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med uporabnikom in ponudnikom je nepreklicno sklenjena, ko kupec prejme potrdilo na elektronski naslov(e-mail).
Naročilo "Poslano"
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje ali pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V tem delu je uporabnik obveščen o roku in načinu dostave. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o roku in načinu dostave, o politiki vračanja blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
Vračilo v 15 dneh (Odstop od pogodbe)
Potrošnik (to velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago zunaj svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@salome.si), da odstopa od pogodbe, brez da bi moral navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki ga nosi potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračuna po ceniku dostavne službe in je odvisen od vrste pošiljke/paketa/tovora). Blago je treba vrniti prodajalcu najkasneje v 30 dneh od sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, hitro pokvarljivo ali mu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni mogoča pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se njegova količina zmanjšala brez krivde potrošnika.
Potrošnik blaga ne sme uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki presega navedeno, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Vračilo izvršenih plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun oz. na kartico, če je bilo plačilo izvršeno s kartico. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za obvestilo o odstopu od pogodbe.
V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu z ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo določimo z zapisnikom ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.
Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.
Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Napotki za odstop od pogodbe
Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni mogoče fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar se da hitro in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
- Previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen.
- Če izdelek vrnete osebno na našem prevzemnem mestu, dajte izdelek na vpogled referentu.
- Pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine.
- Nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine).
- Ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema).
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in, če vam ne ustreza ali so vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.
Vrnjeno blago bomo pregledali. Če pri pregledu ugotovimo, da ste vrnili blago, ki je bilo uporabljeno, poškodovano, brez dela ali celotne embalaže ali z drugimi pomankljivostmi, vam bomo obračunali stroške pregleda in cenitve ter druge s tem povezane stroške:
- Stroške pregleda v višini 20,00 € + DDV.
V primeru, da je originalna embalaža izdelka poškodovana ali nepopolna:
- Najmanj 15% vrednosti izdelka, vendar ne manj kot 20,00 €, v primeru vidne uporabe izdelka (vidne manjše poškodbe oziroma spremembe na izdelku).
- Najmanj 25% vrednosti kupnine, vendar ne manj kot 30,00 € oziroma več, če gre za okvare, odrgnine ali druge na izdelku trajno vidne posledice uporabe.
Rok plačila je tri dni od izstavitve.
Pozor! Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v navedenih in drugih podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji. Prosimo, da upoštevate, da v teh primerih lahko omogočimo le zamenjavo z drugimi izdelki po vaši izbiri, kupnine pa ne vračamo.
Vračilo blaga za pravne osebe
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno.
Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- artikel nima lastnosti in kvalitet, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Politika zasebnosti
Varovanje osebnih podatkov
V podjetju SALOME, Christa Žentiily s.p. spoštujemo zasebnost naših strank, zato z vašimi osebnimi podatki ravnamo odgovorno, pazljivo in skladno z veljavno zakonodajo. Vaše podatke uporabljamo izključno za namene, za katere to izrecno želite. Spletna trgovina Salomé zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL.
Katere osebne podatke zbiramo?
Osebne podatke zbiramo le za določene, zakonite namene in jih ne bomo obdelovali na noben drug način. Takšni nameni so lahko odgovori na povpraševanje, izvajanje naročila in izboljšanje obiska na naši spletni strani oz. izboljšanje naših storitev na splošno. Podatke zbiramo izključno za lastne potrebe in jih NIKOLI ne bomo posredovali tretjim osebam.
Soglasje za zbiranje osebnih podatkov
V skladu s prihajajočimi zakonodajnimi spremembami na področju varovanja osebnih podatkov (GDPR, ZVOP-1) boste morali potrditi soglasje, da vas lahko še naprej obveščamo o novih vsebinah in da lahko vaše podatke uporabimo za namene navedene zgoraj. Skladno z navedenim bomo v SALOME, Christa Žentiily s.p. posameznika, ki bo podal privolitev za obdelavo svojih osebnih podatkov, podučili o posameznem namenu uporabe danih osebnih podatkov kot tudi z vsemi ostalimi pravicami, ki jih ima skladno z veljavno zakonodajo.
Koliko časa hranimo vaše podatke?
Osebne podatke, ki jih hranimo na podlagi vaše osebne privolitve, hranimo trajno, do vašega preklica.
Kakšne pravice in možnosti imate v zvezi z posredovanimi osebnimi podatki?
Vedno nas lahko kontaktirate, če imate vprašanja v zvezi z vašimi osebnimi podatki, da ugotovite katere podatke imamo in njihov izvor. Pod določenimi pogoji imate pravico prejeti izpis osebnih podatkov, ki ste nam jih posredovali, v običajno uporabljeni, strukturirani strojno berljivi obliki in za pošiljanje osebnih podatkov katerikoli tretji osebi po vaši izbiri.
Kako lahko prekličem soglasje?
Soglasje za obdelavo osebnih podatkov lahko prekličete kadarkoli, s tem da nas kontaktirate na našo številko telefona ali pa z pisno izjavo oz. sporočilom, ki nam ga pošljete na naš e-naslov.
Za dodatna vprašanja nam lahko pošljete sporočilo na info@salome.si